Reviews

View all plant and store reviews for hydrangea.com. If you have a problem with an order, be sure to email us and take advantage of our no risk 30 day guarantee!
Based on 3747 reviews
72%
(2697)
7%
(252)
7%
(256)
5%
(195)
9%
(347)

Planted in a well-drained area with morning sun/afternoon shade. No signs of growth as of end of may.

Legendary plants

Original plants; 5 did not make it. I texted the company. They were very nice, replaced the 5 and all are looking good. Thanks Dan Cook

Faith in mail-order plants restored

Bought 3 hydrangeas in the 1 gallon size. Have been burned many times with plants that were roots and not much more than a stub. Found great garden and decided to try one more time. I was BLOWN away by the size and fullness of the plants. Maybe I got lucky and the timing was right but these are full bodied plants with too many leaves to count! Also got a fox glove that was very healthy looking. Will order again...

Awesome

These arrived well packed and healthy. Followed the care and planting instructions provided and they are thriving. Would purchase from this store without hesitation.

My new favorite

I received this plant on accident when ordering Gatsby Pink. Not wanting to let a good plant go to waste, I haphazardly planted it in our pool area. This is our first full year with the plant and I am wishing my whole order would have been Gatsby Moon! Now that I’ve figured out what it is, I will be ordering more. Can’t describe how beautiful the blooms are and how simple the care has been. I live in central Texas and it’s survived ice and heat!

Great experience

Plants arrived safe and healthy. Both have rooted and are growing. They have even started producing buds after only being in the ground 2 weeks.

Outstanding

Bought three of these to grow in the challenging environment of Scottsdale, Arizona after discovering this variety at a nursery in Ohio and bringing a three gallon plant home on an airplane. So glad to find it available in quart pots for delivery. Bought three that arrived within five days packed in ingenious packaging and with moist and amazingly developed roots. Planted promptly and doing well after two weeks even though hit 104 the last two days. Will always now come to this company FIRST when looking for live plants for shipment. This Master Gardener is very impressed.

Gettin sedgey with it

Pennsylvania sedge Plants arrived fast and healthy. Spaced my 5 plants about a foot each and let the games begin! The waiting game.

Lil Kim Rose of Sharon

One plant arrive perfect, one had a small broken branch and a few curled wilted leaves. Has since recovered and looks fine.

Pleased

I have nothing but amazing success with all of my purchases from here. They are packaged great and all thrive once in the ground. Highly recommend their plants.

Plant was in good shape when arrived. But extremely small for the price! Lowes had them for the same price and where way bigger..

very healthy and good size Mock Orange

This plant is doing well so far.

very small, but so far so good

We shall see if it survives.

Trevi Fountain Lungwort did not arrive with rest of order

the Trevi Fountain Lungwort did not arrive with rest of order. I am still waiting for it.

Beautiful! Blossoming!

The clematis are doing wonderful too,

have not received Trevi Fountain Lungwort

I received the Trevi Fountain Lungwort yet.

Hello, we are sorry to hear that your plant hasn't arrived yet. Please reach out to our customer service department at claims@greatgardenplants.com and we will see what we can do to make this right. Happy Gardening!

small but healthy looking Goatsbeard

Plants are very small, this one seems to be healthy so will see how it does. Not sure yet if the size of plants are quite worth the expense.

Beautiful plant

Good size, lovely coloring

healthy but small

A nice plant, smaller than expected.

small but healthy

The leaves of this plant look good, the roots are very small, but in hopes it will do well in my garden.

not a happy gardener

This astilbe was in poor condition. most of the stems (4 of the 5) were mushy I planted it in a pot anyway in hopes it would return next year.

Hello, we apologize that you received plants that are not up to our standards. We do offer a 60-day warranty on all of our plants. Please send an email with a photo to claims@greatgardenplants.com and we'd be happy to send replacements or refund your purchase. Happy Gardening!

2 plants died right away

My pugster bufferfly bush and my wee white hydrangea did not take off at all they died as soon as I took out of there pots and put them in the ground everything else I bought as been doing okay

Hello, we are sorry to hear about your butterfly bush and hydrangea. We do offer a 60-day warranty on all of our plants. Please send an email with these pictures to claims@greatgardenplants.com and we'd be happy to send replacements or refund your purchase. Happy Gardening!

Disappointed

I only received one plant from my order. I sent an email to inform the company that I did not receive the two feather reed plants I ordered. The response was there’s another shipment sent. I just gave up I couldn’t find a customer service number on their site so I can speak to a person. Very disappointed. I would still like to receive my plants.

I'm so sorry your plants never arrived! We will happily send replacements to you as soon as possible, as we didn't know the second package never showed up. Please keep an eye out for a confirmation email with details on this new order. We apologize for the inconvenience this has caused.

You can always give us a call at 877-447-4769 for assistance on the phone! You can find our phone number on our website in the 'about' section.

Gorgeous!

This is the third year for my plants and they are growing wonderfully. They are a delight to look at.

Verdict is still out

I ordered 2 of these that I have in side by side containers. One is doing beautifully. The other, not so good. I can’t wait to see them in bloom.